无语

有时候,很多事情保持不知真相,会活得更开心。有人向我说过,只要那秘密保存得很好,其余对我好听且善意的谎言,对我而言都只会是一生的事实。只要知道了那秘密后对我没有好处,我宁可继续相信眼前的“事实”。

Sometimes, there are things in life that u don’t want to know the real fact behind to stay happier as long the secret is well kept, til the day we have our last breath in this world.

知道了别人有伤疤, 继续挖掘找出事实的真相,难道那样能够得到满足感吗? 既然没办法对照个事实或继续保持猜测,那又何必呢?即使找到答案,又如何?没必要解答对与错,是与非。这只会在别人的伤口洒盐,很深很深的伤口。。。没有指责,也没有对错。最错的人也许是在自己吧。这条路是孤独的。

Comments

Anonymous said…
Ling,
Sound like something really happen to u!! BUT no worries, u have lots fren here will support n concern bout u..... Ling boleh!!

Salem

Popular posts from this blog

Re: Just Do It

回忆

Pickup & Delivery Laundry Buffet Package in KL & Penang - EasyWash