电影《生日快乐》

今天与Jane,马克司及伟民有个非常好的聊天与分享,感情增进了不少,对彼此的认识也多了。经由马克司及伟民的大力推荐,还说今晚回家必须看。终于看了这部在我生日时上映却还没看的电影《生日快乐》。晚上,独自儿在房里看了,犹如马克司所说的,他当时在戏院哭了。我呢,泪也流了,脑筋也一直在动,不完全因为戏里的情节,只因自己的一些状况和挑战,有时候很伤很无助。。。继续逃避也不再是办法了,再开心,所要面对的结局也是一样,所以终于鼓起勇气道别离。。。希望被接受。

就送这首《勇气》给彼此吧。每次在SCS听到这首歌都非常的有感触。在那里一起渡过的每一分每一秒,都非常珍惜。。。说声“我爱你”须要勇气,说声“对不起”也须要勇气。 放下也须要勇气。

终于做了这个决定
别人怎么说我不理
只要你也一样的肯定
我愿意天涯海角都随你去
我知道一切不容易
我的心一直温习说服自己
最怕你忽然说要放弃

爱真的需要勇气
来面对流言蜚语
只要你一个眼神肯定
我的爱就有意义
我们都需要勇气
去相信会在一起
人潮拥挤我能感觉你
放在我手心里你的真心

如果我的坚强任性
会不小心伤害了你
你能不能温柔提醒
我虽然心太急更害怕错过你

Comments

Chiat Hau said…
I remember I saw this movie while I am on the flight yo LA...

the movie is very touching and my tears almost come out as well.. :"P (oppss....) luckiily is pretty dark in the cabin and no body see it...

but again, it is a very touching story.
Unagi said…
haha, yes it is :) especially towards the end of the story, when she keeps receiving bday wishes from him every year.....
Anonymous said…
u guys really hav those ' human' heart!! Salem
Chiat Hau said…
Yeah... his love to her is very BIG. :)
Unagi said…
sob sob...i'm listening to the music and it's rainin outside heavily ler...i'm the luckiest gal if there is someone ever love me like this...........
Anonymous said…
Dun worry, many gd guys Q up at your door step, juz tat u stil keep yr door CLOSED!
Unagi said…
haha, do i? i've OPENED d.... :P

Popular posts from this blog

Re: Just Do It

回忆

Pickup & Delivery Laundry Buffet Package in KL & Penang - EasyWash